JAG LEVER!

HEEEEEEJ! :)
Nu e jag i Pajala, och här funkar det mobila internetet! :o
I piteå var det skitroligt, kan passa på att skriva lite nu.
Vi åkte nattåg till Piteå, asså det var så sjuuukt trångt! Asså kolla jag skulle sova med
Nathalie, Nathalie, Olivia och Josefin. Vi var 5 stycken och golvytan var ca 2,5x1 meter.
Helt sjuukt varmt det var också. Och sen hände det en grej med Olivia. Hoppas hon e okej,
skitorolig för henne.. menmen :( Asså vi spelade 4 matcher och det gick inge
bra för oss men vi hade roligt. Norge vann tydligen hela skiten, meh whatever. Vi typ käkade
lunch i en annan skola på dagarna, sen hade vi matcher och sen lite fritid liksom. Asså man kunde
gå från skolan ner mot massa fotbollsplaner och ängar. Där fanns typ hoppborgar (för små dårå)
och typ sockervadd, godis, skott-tävlingar, intersporttält och ishall. I ishallen checkade vi in och
vi fick typ jordens fulaste armband, oranga, men skitesamma :) Asså sen typ 1 kväll var ganska
rolig, jag Antonia Carro och Nathalie gick ner till ängarna och typ kollade runt lite och då träffade
vi lite mexicanska killar som vi gick och kollade på fotboll med. Dom var skitsnälla, eller aa ganska
roliga typ.. vi typ snackade skitlänge och kollade på fotboll, och en kille som hette Antonio (kommer
ihåg de för de va ju så likt Antonia :$) ah han och jag satt och spelade musik sen helt plötsligt
så var klockan skitmycke!!! Vi bah: Sorry we've to go! Dom ba: No later! Vi ba: NNOOO
our coach is gona kill uus! och sen typ sa vi snabbt hejdå och sprang tbx. Det vah typ lugnt.
Och sen var det disco,i Ishallen (aså ingen is haha). Det va ganska roligt fast dom hade ganska
gammal musik. Och brasilienarna (stavning?) var snuskiga. inte italienarna :$
men i alla fall. Skriver mera om dt senare. Nu sitter jag i våran husvagn
och skriver hoho. Ska ladda upp lite bilder straxså kanske hinner lägga
in några ikväll. Kommer skriva inlägg så ofta jag kan :*
Och alla mina kompisar ja typ
inte hinner se nånting,
saknar er som fan
. KRAM
2010-07-08 @ 21:27:27 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0