HEMMAAAA

HEJ
Kom hem för typ några timmar sen, asså det e jävla sär skit i våran trädgård,
asså det e byggarbetare som håller på att lägga om vårt tak och nu ligger alla
tegelpannor och brädor och stålgrejer överallt i trädgården och dom har stuckigt? wtf.
Aja, asså jag trodde jag skulle dö i bilen och när jag kom hem, sjuuukt va vaaaarmt! typ
100 grader assååå. Jag typ dog och sen kollade jag och lillasyster på film, Bert, haha f1 roolig han
e.. :$ Asså har inte  riktigt hunnit packa upp alla mina saker än.. :/ Och imorn ska jag typ
vara med Kajsa, asså om jag mår bra, för idag har jag blivit sjuk av värmen :S skitesamma det
löser sig. Har maaassa bilder från Norrland men jag lägger in typ ett par stycken för varje ställe
vi var på. Dels var vi hos Kurre (i Kärentöjärvi) och hos LarsG och Riita (i Sangijärvi) och hos
Eva och Ö (i Pajala) och sen på middag hos nåra släktingar. Juste! Jag har tydligen två sysslingar som
heter Alma och Marcus...hm... Men här e lite bilder. Jag e helt utmattad så ska sova efter det
här så får ja se hur jag mår imornn.. Kram


Jag i Kärentöjärvi


Jag och Lillasyster på väg till bastuflotten i Sangijärvi (bastun e den som
flyter på bilden ute i vattnet)


Jag när jag rider på Emmas häst, i Sangijärvi.
Nu känner jag att jag saknar att rida ibland... :/


Åh jag dör, jag e helt fast i boken! är på sid 399 nu tror ja :)
Alla twilight-böcker rekommenderas, man behöver inte gilla
filmerna, böckerna e sjukt spännande ändå.


Godaste middagen jag ätit på länge.

Men ialla fall, nu e jag skittrött och datan har flipp, så laddar kanske
ner flera bilder imorgon istället. Godnatt

2010-07-13 @ 22:30:36 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

Hejsan. Fin blogg!



Har en månadens blogg tävling i min blogg just nu om du vill delta ;)

2010-07-13 @ 22:52:04
URL: http://bymalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0