hahahaha im lovin it

‎"I didn't do it" ... "Then why are you laughing?" ... "Cause, whoever did it is a freaking genius."

Hahhaha såjääävla bra, meningen asså! :')
ialla fall, det blev inge kista idag, Isabella fick ändå inte tillslut, meh asså det var skönt
att bara vara hemma ialla fall :) jag och lillasyster cyklade ner till videobutiken i spånga och hon
hyrde typ barbie och jag hyrde farsan :) nu sitter jag på mitt rum och ska snart ner till syrrans rum och
sova :P berättar vrf sen :) men i alla fall. asso ikväll har ja typ kollat på farsan, chattat med melker,yassin,
fanny, antonia och carro. Måste skriva av mig imorn om en sak :'( men ialla fall. Juste ska på rockoff festival
på Åland sen och där ska väl Naimi, Nicole, aina, alina, ida, erica, didde (?) och nåra till vara :) Och ska typ
träffa Elias där också, en kille som e 97 som gick i min skola förut ;) men ialla fall. Godnatt sålänge :) kyss
2010-07-22 @ 23:41:46 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0