200 inlägget!

Tjaaaaaaaaaaaa. Måste bara säga att det här är mitt 200de inlägg på bloggeeen :)
OCH SPANIEN VAAAAAAAAANN, SPANIEEEEEEEEN ÄÄRR BÄÄÄÄSSSSSSSSSST
Så, om ni inte visste det så vann Spanien Fotbolls VM. Jag hejade ju på Argentina, Portugal och Spanien.
Och YES. Spanien e bäst. Men i alla fall. Nu sitter jag i Riita och L-Gs vardagsrum och kollar på TV.
Vi är i Sangijärvi och sist jag var här funkade inte internet, men nu funkar det nästan bättre
än hemma :o ...Ikväll har jag, mamma, lillsyster och Riita badat batu på sjön. Dom har en flytande Bastu-flotte.
Vi badade från den också i sjön, det var 21 grader = vvaarmt :)
Fast strax måste jag sova.. annars får mamma fliiipp. GODNATT

2010-07-11 @ 23:51:03 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0