Snart Evelina & Willy

Tjenispenis, jag e trött och har tråkigt. Asså jag vaknade skittidigt idag, en grej bara, jag pallar inte berätta vad som hände igår haha men gud vad jag längtar tills ikväll :)( kajsa...jag måste göra du vet vad :P) Men nu har jag nyss käkat frukost och egentligen skulle sofia komma och typ hämta sin väska men det blev inte så, hon hömtar den ikväll efter träningen tror ja :) juste, första fotbollsträningen idag, ååångest. Fotboll och skol ångest. Det är förjävligt. skitesamma, om typ 2-3 timmar kommer evelina hit så ska vi dra iväg och träffa Willy, najs brä. Men sen typ åker vi hem til mig och jag och ewe drar till träningen tsm sen efter det kommer sofia till mig och hämtar sin väska och sen drar nog jag och kajsa till ung... om vi orkar haha :) hejdå



2010-08-11 @ 11:59:09 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0