Rubrik suuger

E hemma nu, har nyss käkat middag och en glass :) Haha fan va jag typ skakar, asså har kollat på film hos kajsa med sofia och henne. Först såg vi Green Street Hooligans asså den första den var skitbraaaaa sorglig också sen såg vi friday 13th jag lovar jag sket ner mig :( asläskig. När sofia och jag skulle hem, direkt när vi kom ut ur huset på gatan joggade en gubbe förbi vi ba aaaaaaaaaaaaaaaa typ skrek sen efter det tutade en bil asså omg... ialla fall, nu e jag hemma och mina tänder ilar av glassen :( fuck imorn ska jag till doktorn så ingen första dag i skolan inte haha men ska på onsdag baaaajs. Godnatt
2010-08-16 @ 21:55:27 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0