I can transform ya

Heeeeeeeeeeej.
Nu e jag hemma ialla fall. Nästa vecka börjar Ung. Ska bli nice :) Men ialla fall nu e jah hemma, ska packa upp alla pisspackning ursäkta me ja orkar inteeee. Asså nuere såhär att jikväll ska jag nog träffa kajsa :) Men asså kollla, jag har hunnit göra en massa kul. Tänkte skriva lite saker hahah. Jag har bajstråkigt.
-Vart på Rockoff
-Sett Kent,Broken Door, Hoffmaestro & chraa, 
  Sean banan, petter & massa fler.
-Sprungit efter Brolles bil efter Rockoff.
-Träffat Ida,Nicole,Naimi,Aina,Alina,Anna mfl
-Käkat feett me mycke glass, tyvär
-Blivit bestulen på en BH (jag dog)
-Badat i knutnäs
kommer mer, i promise :):):):) hahahha g4l3t.



2010-08-06 @ 16:34:21 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: Ja okej då kör jag på det oxå;)

2010-08-06 @ 19:29:03
URL: http://belivedreamhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0