hemma

Nyss hemma från en awesome träning! Nu ska jag ätaaaa, hejdååå
update:
Nu har jag ätit :) Asså träningen var skitrolig men jobbig som ett krig asså.. men jag kom på typ igår att jag hade en massa gamla bilder på min gamla data så pappa tömde den och satte dom i min data :) najs liksom.. Det är faktiskt roligt med gamla bilder ;pPpPpP Börjar halv 9 imorgon och då har jag först porträttfoto (asså med ansiktet till lärarna som dom har på ett papper typ..) och efter det stannar jag i skolan och hämtar mina jeans hos ewe sen ska jag ge Kajsa hennes hörlurar. Alltså det betyder att jag måste fixa håret skitbra.. och sminket osv.. shit. Hatar foto i skolan aja skitsamma ska duscha nu. puss


Hahahaha kommer ihåg.. Macken i Bromsten/Spånga IP

2010-08-18 @ 18:23:55 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0