:DDD

Okej, jag kan ju säga att när man har vart på sjukhuset och fått en kamera i halsen och  sen sett sin sjuka mormor och pappa kommer hem med pizza och fanta exotic blir man ju på bättre humör.
Tack pappaa :DD men ialla fall, vädret e cp. Vet inte om jag orkar åka hem till Kajsa... Sofia e där nu haha.. Asså jag fattar inte ska vi bada på utflykt med skolan imorgon? asså jag kommer inte bada :S även om det kommer va kul, kanske badar en kortis men ja vette fan, e typ sjuk + att det e cpkallt ute & i vattnet :( Men jag tar nog med badkläder imorn ialla fall. Fan vad tråkig min blogg är... Ses


Kommer sakna sommaren skitmycke
2010-08-17 @ 14:35:40 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0