Låångfredag

Heeeeej :) Idag har jag mått mycket otroligt bättre faktiskt. Satt hemma på
morgonen och lekte lite med syrran sen mötte jag upp Kajsa vid svandammen.
Vi drog först till St eriksplan sen till Hötorget. Jag tog ut lite pengar och köpte en
stickad nät tröja från GT* som var vit. Sen köpte jag en ny ögonfransböjare och
fundation svamp på H&M. Om ni undrar andvänder jag inte fundation, jag har mousse,
dream matte mousse. Faktiskt riktigt bra.. Sen gick vi och käka på donken sen
gick vi till plattan. Där var det vääldigt mycket folk och typ 4 gubbar stog och
pratade om Jesus typ.. Vi satte oss där en stund sen gick vi runt och snacka lite
sen typ åkte vi till Gamla stan. Juste, kajsa köpte leggings på Hötorget oxå.
Sen i gamla stan ville kajsa gå till vattnet. Vi gick på nåågon gata och vi skulle
ner på en gata nedanför så jag klättrade över snabbt och smidigt, jag har skillz,
och Kajsa typ hoppade över och blev skiitsmutsig. Vi gick på ngn cykelbana och sen
var det typ en flod i sthlm, ni vet vid regerings huset i Gamla stan typ. Där var en
brygga som Kajsa och jag satt på, solen sken fett mkt :D Sen gick typ turister och
fotade oss, vi ba eeeh hahaha skrattade typ. Sen gick en kille på en bro och ropade:
Får jag ta kort?! vi ba okej... vi posade inte precis haha. Sen satte Kajsa på sina
nya byxor eftersom hon smutsat ner dom andra. Sen åkte vi typ till Vällingby
och där köpte vi monster och tog bussen hem till mig och jag gick och åt och
Kajsa åkte hem. Sen snacka vi på datan och jag åkte till svandammen och mötte
henne igen så gick vi till videobutiken och dom hade inget vi ville se, ville se
ngt läskigt och man måste vara över 15 elr ringa hem i Spånga så vi drog till den i
Spånga folkan. Där stod vi i typ 200 år och sen valde vi Låt den rätte komma in.
Vi drog till Kajsa och började kolla, den e inte läskig, bara äcklig med blod och skit.
Mamma hämtade mig med bil 'Tack mammi<3' jag slapp åka buss! 23.15!
Nu sitter jag hemma och måste gå, pappa hotar med att stänga av internet. fan.
Ses imorgon? /Kram Linnéa


Bild från sommar 2009?.. :)
2010-04-03 @ 00:19:33 Permalink


Kommentarer
Postat av: BETTANXd

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA

2010-04-03 @ 19:04:35
URL: http://thekyuubi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0