Kvällsblogg - Kopps

Hejhej, ja vet att det e ganskaa sent nurå men jag har lite
att skriva om :) Efter att jag skrev tidigare idag så skulla ja äta lite
och gjort mackor och oboy och klockan var typ3, exakt då kom pappa
och lillasyster hem! Jag fick panik och började städa i vardagsrummet
som var en varit-hemma-förkyld-katastrof. Sedan gick jag upp på mitt rum
som tragiskt nog var ett typ en soptipp, det luktade instängt och det
var dammigt så jag öppnade mitt fönster och plockade alla kläder och
allt skräp, sedan dammsugde jag :) frääshht. Sedan erbjöd jag min
syrra att komma upp på mitt rum, hon e 7 år, och äta godis med mig
när jag lyssnade på musik. Sedan gick hon ner och 10 min senare kom hon
upp och sa: Hoppas du e klar, vi åker snart! Jag ba:VVA VART?!
lillasyster: Vi ska åka ner till Spångapunkten och äta pizza! *skitglad*
ååååh jag han fixa mig på 10 min trots att det såg ut som nyss stigit
upp ur graven.. Jag invigde mina röda converse också! dom lyste ;)
Vi betällde pizza och fick vänta typ 30 minuter -.- Simon och Fredrik
(nåra killar) satt ett bord bort och typ gjorde ingenting, dom snodde
en colaflaska efter att bordet bredvid glömt sin hihi. Efter det åkte vi
till systemet för mamma o pappa skulle köpa vin och lillasyster och jag
satt kvar i bilen. Sen åkte vi till Spånga igen och hyrde film, min syrra hyrde
typ ngt med Arthur och hyrde Kopps ;) klassiker! garvar fett mycke
varje gång. Sen åkte vi hem och jag satte på filmen och åt en glass
sen gick jag ner och lånade mammas Mac dator och laddade upp bilder
på fb. 85 ST från Egypten i Mars 2009 hihi ;) och nu sitter jag här, om jag mår
bättre imorn kanske ja hittar på ngt med en kompis, skulle behöva dra
till vby ngn dag faktiskt, om ja inte kan övertala mamma att andvända
pengarna till ngt annat...ni får veta sen kanske ;) Men nu lyssnar jag på
musik och ska snart sova, e trots allt inte riiktigt frisk än. Ses nog imorgon,
fett långt inlägg -.-
/Kram Linnea
2010-04-02 @ 00:06:05 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0