Hey, soul sister

Hejhej :) Sitter i mitt rum, har nyss letat påskägg med lillasyster (a)
Har inte så mycket att skriva om än, har säkert det ikväll. Nu äter jag
lite godis och ska kolla lite på victoria secret om dom har några snygga
bikinis till sommaren. Köpte en helsvart nyss som extra liksom men vill ju ha
en annan finare, kanske blommig? ;) Skriv om du vet ngn bra hemsida :)
Jag lyssnar på musik också, ni på Justin Bieber.. Tycker inte han e särskilt
bra, sjunger som en tjej men han har ju gulliga låtar haha. Lyssnade också
på en låt nyss som e fetttt bra som heter Hey soul sister. Train sjunger.
Dagens planer?
Vi ska nog ha gäster som kommer runt 1-2 tiden. Min släkt är typ
fotbollsgalna, iaf ibland. Gästerna kommer hit för att kolla på matchen
manchester united - chelsea. Tror jag håller på Chelsea, älskar fransk lampard!
Ska väl kolla på matchen iaf halva sen medans jag gör det ska Kajsa packa
osv för hon ska till fjällen imorn. Så efter det träffas vi och kollar klart på
filmen ;) Era planer idag? :) /Kram Linnea
2010-04-03 @ 12:52:19 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0