Hemmadag

Shasha. Just idag var egentligen sista dagen i skolan och blablabla men jag har
vart sjuk i 3 dagar nu och imorse kände jag mig fortfarande dålig så jag stannade hemma.
Jag har ätit glass och sitter nu och kollar på Miami Ink som jag inte brukar kolla på
särskilt ofta men idag gör jag det. Innan kollade jag på ett gammalt avsnitt av
ANTM* 10 och Disaster Date och Punk'd på Mtv... Troligtvis kommer jag inte skriva
så mycket på lovet, jag kommer inte orka då, ska vara med kompisar och så då, kanske
åker till åland. Mamma kom hem på fredagen förra veckan med ett par röda converse med
smal sula men dom var liiite för små så och fick åkapå måndagen och byta till en halv
storlek större. Bild kommer ;) Har funderat på vad jag önskar mig, det e ca 1 månad kvar nu
och har börjat fundera. Troligtvis en ny dator..:) Nu ska jag typ kolla vidare på fb och
lyssna på mussiik! Jag älskar Spotify! /Kram Linnea ♥


Jag just nu, dålig kvalité, webbcam


Mina nya converse, tycks?

2010-04-01 @ 12:54:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

gaaaash va fina!!!

2010-04-03 @ 13:06:52
URL: http://belivedreamhope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0