Halvstudiedaag

Tjenispenis, ne ja skoja ,haha skitkul -.-
Jag e ganska trött, kom nyss hem från svandammen.
Asså först så åkte jag ner till värsta allé och skulle träffa
Evelina för att ta ut pengar, sen funkade inte mitt f******
bankkort så jag dampade, sen funkade det och jag kom på att jag
inte kunde ta ut 50:- :$ så jag tog 100 ist hehehe. Sen väntade vi på
117 och åkte till spångafolkan och köpte Monster och godis, och ja,
jag gillar monster, få INTE flipp som vissa av mina kompisar? -.-
iallafall. sen kom kajsa. sen orkar ja inte berätta vad vi gjorde men
vi blev förföljda av 2 snubbar sen kom Fanny och Tecia och sen
tog jag bussen hem haha rolig kväääääll, elr inte, nu ska ja tagga
hejdåååååååå. Förresten finns det ngn bra film att se ikv på TV?
/Linnéa
randombild
2010-04-25 @ 22:31:53 Vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0