Gomorgon

Shaaaaa. Jag e fett tröött, vaknade nyss och
sitter nu och kollar bloggen och lyssnar på
en skitsorglig och arbra låt, som är jättegammal.
Jo nu är det inte så att jag bara säger att den
är gammal, den är faktiskt det. Det är jättemånga
som inte har hört den i alla fall och jag tänker
lägga in den på bloggen & då lägger jag kanske
upp texten. Om jag inte lägger upp texten så lyssna
vad dom sjunger, ett tips. I alla fall, Dagens planer;
Fixa mig, dvs sminka mig, välja kläder, platta håret
Smsa Veronica och kolla om vi hinner ses idag
Plugga franska? Ligger fett efter för att jag var sjuk -.-
Matteläxa?.....fan jag hatar skolan. Sry. faaaaaaaaan.
/P&K Linnéa
Update; måste lägga in Veronicas blogg som flik idag! kram
2010-04-07 @ 11:37:03 Vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: R'N

Najs blogg :)

Kolla gärna in min :)

2010-04-07 @ 16:17:15
URL: http://rocknpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0